Υπερμετρωπία

Υπερμετρωπία - Οφθαλμίατρος Θεσσαλονίκη - Dr Καραμήτσος Αθανάσιος

Υπερμετρωπία: Τι είναι;

Υπερμετρωπία, επίσης γνωστή και ως υπεροπία, είναι μια πάθηση του ματιού κατά την οποία το φως εστιάζεται πίσω, αντί πάνω, στον αμφιβληστροειδή. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τα κοντινά αντικείμενα να εμφανίζονται θολά, ενώ τα μακρινά μπορεί να εμφανίζονται κανονικά. Καθώς η πάθηση χειροτερεύει, τα αντικείμενα σε όλες τις αποστάσεις μπορεί να εμφανίζονται θολά. Άλλα συμπτώματα μπορεί να περιλαμβάνουν πονοκεφάλους και οπτική κόπωση. Κάποιοι άνθρωποι επίσης μπορεί να έχουν δυσλειτουργία στην προσαρμοστικότητα, διόφθαλμη όραση, αμβλυωπία και στραβισμό.

Υπερμετρωπία: Αιτία

Η αιτία είναι ατέλεια του ματιού. Συχνά εμφανίζεται όταν ο βολβός του ματιού είναι μικρός, ή η ανατομία του φακού ή του κερατοειδούς δεν είναι σωστή. Είναι ένα είδος διαθλαστικού σφάλματος, ενώ η διάγνωση βασίζεται σε οφθαλμολογική εξέταση (διαθλαστικός έλεγχος).

Υπερμετρωπία: Αντιμετώπιση

Η αντιμετώπιση μπορεί να γίνει με γυαλιά, φακούς επαφής και χειρουργική επέμβαση. Η υπερμετρωπία κυρίως επηρεάζει μικρά παιδιά, σε ποσοστό 8% σε ηλικία 6 χρονών και 1% σε ηλικία 15 χρονών.

ΜΙΛΗΣΤΕ ΜΑΣ

Τηλέφωνα Επικοινωνίας

ΩΡΑΡΙΟ

Κατόπιν Ραντεβού