Υπερμετρωπία

Υπερμετρωπία, επίσης γνωστή και ως υπεροπία, είναι μια πάθηση του ματιού κατά την οποία το φως εστιάζεται πίσω, αντί πάνω, στον αμφιβληστροειδή. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τα κοντινά αντικείμενα να εμφανίζονται θολά, ενώ τα μακρινά μπορεί να εμφανίζονται κανονικά. Καθώς η πάθηση χειροτερεύει, τα αντικείμενα σε όλες τις αποστάσεις μπορεί να εμφανίζονται θολά. Άλλα συμπτώματα μπορεί να περιλαμβάνουν πονοκεφάλους και οπτική κόπωση. Κάποιοι άνθρωποι επίσης μπορεί να έχουν δυσλειτουργία στην προσαρμοστικότητα, διόφθαλμη όραση, αμβλυωπία και στραβισμό.

Η αιτία είναι ατέλεια του ματιού. Συχνά εμφανίζεται όταν ο βολβός του ματιού είναι μικρός, ή ή ανατομία του φακού ή του κερατοειδούς δεν είναι σωστή. Είναι ένα είδος διαθλαστικού σφάλματος, ενώ η διάγνωση βασίζεται σε οφθαλμολογική εξέταση (διαθλαστικός έλεγχος).

Η αντιμετώπιση μπορεί να γίνει με γυαλιά, φακούς επαφής και χειρουργική επέμβαση. Η υπερμετρωπία κυρίως επηρεάζει μικρά παιδιά, σε ποσοστό 8% σε ηλικία 6 χρονών και 1% σε ηλικία 15 χρονών.

ΜΙΛΗΣΤΕ ΜΑΣ

Τηλέφωνα Επικοινωνίας

ΩΡΑΡΙΟ

Κατόπιν Ραντεβού

Δευτέρα έως Παρασκευή

ΤΟ ΙΑΤΡΕΙΟ

Μητροπόλεως 41 Θεσσαλονίκη,Κέντρο
Οφθαλμιατροι Θεσσαλονικη - Dr Καραμήτσος Αθανάσιος

ΠΑΘΗΣΕΙΣ

apokollisi-amfivlistroeidous
kataraktis-matia
opisthia-apokollisi-yaloeidous

Οφθαλμιατρείο - My Eye Clinic

Αποτελεί το πλέον εξειδικευμένο Οφθαλμολογικό Ιατρείο στη Θεσσαλονίκη για παθήσεις Καταρράκτη, Υαλοειδούς, Αμφιβληστροειδούς και Ωχράς Κηλίδας.
Ο Χειρουργός Οφθαλμίατρος Dr Καραμήτσος Αθανάσιος προσφέρει τις υπηρεσίες του διαχρονικά και με σεβασμό στον άνθρωπο και στο πολυτιμότερο αγαθό του την όραση.

Dr Καραμήτσος Αθανάσιος

Χειρουργός Οφθλαμίατρος